sobota, 6 października 2012

Shiny Box !


Kolejne, wrześniowe pudełko, zamówione niedawno. Tym razem Shiny Box skupiło się na pielęgnacji twarzy i ciała.


Dermedic Peeling enzymatyczny HYDRAIN3. Delikatnie i nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka. Nie wysusza skóry i zapewnia jej optymalne nawilżenie podczas i po zabiegu. Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny.

Dermedic Koncentrat balsamu HYDRAIN3. Intensywnie nawilża i wygładza przesuszoną skórę. Poprawia jej elastyczność i utrzymuje wysoki poziom nawilżenia w głębokich warstwach naskórka.

Bioderma Hydrabio Masque. Maseczka intensywnie nawilżająca do skóry odwodnionej i wrażliwej. Zawiera kompleks Aquagenium. Skóra staje się bardziej gładka, delikatna i odzyskuje swój blask.

Bioderma Hydrabio Serum. Skoncentrowane serum intensywnie nawilżające skórę. Chroni ją przed odwodnieniem i i przywraca jej naturalną zdolność nawilżania. 

Zepter Krem do rąk Swisso Logical. Chroni dłonie przed wysuszeniem i działaniem wody. Ekstrakt z Echinacei wzmacnia naturalny mechanizm obronny skóry. Aminokwasy jako główny składnik keratyny wzmacniają skórę i paznokcie.

Zepter Owocowy tonik nawilżający La Danza. Prawdziwy koktajl naturalnych składników owocowych. Oczyszcza, odświeża, stymuluje i chroni skórę, a także zwiększa jej napięcie i elastyczność.

Katalog firmy Zepter.

Prezent od firmy Zepter w postaci zawieszki wykończonej kryształkami.

Jak Wam się podoba wrześniowy Shiny Box ?
Ja jestem zachwycona.


45 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki :) chętnie bym go przygarnela

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdrość mnie zżera :* Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Sama nie dawno zakupiłam Peeling enzymatyczny HYDRAIN3 i jestem bardzo zadowolona. Jeden z lepszych peelingów jaki miałam :)
    Zapraszam do mnie, nowy post. Mam nadzieje, że ocenisz! :)
    pozdrawiam, vintageearth

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAWIESZKA JEST ŚLICZNA! OSOBIŚCIE UŻYWAM NIVEA :)
    zapraszam do mnie na rozdanie
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/2012/10/rozdaniekonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. love this blog,follow you,hope you can follow me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią przygarnęłabym takie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie to było najlepsze pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuda przywieszka i zawartość też super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo prosze ;)) ja jesczez nie zodbuylam zadnego shiny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę moich ulubieńców z Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej podobało sierpniowe shiny box :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for this post, my dear.
    Very useful.
    Kisses,
    Nicole
    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. Have a great Wednesday!
    Kisses!!!


    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Love Bioderma products, dear!

    Have a great evening!


    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki i bardzo uroczy prezent :)

    Zapraszam do odwiedzania mojego bloga www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, thаt's what I was searching for, what a data! existing here at this web site, thanks admin of this website.
    Look at my web-site - Pet

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna zawartość paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. TEZ BYM TAKA CHCIALA ;>zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Right here is the perfect blog for anyone who really wants to understand this
    topic. You know so much its almost tough to argue with you
    (not that I personally would want to…HaHa). You definitely put
    a new spin on a subject which has been discussed for a long time.
    Excellent stuff, just excellent!
    Feel free to visit my blog post - hookah in Orlando

    OdpowiedzUsuń
  21. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog zapraszam do mnie http://bestfrendslmmk.blogspot.com/ :#

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje ! zapraaszam do mnie http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Po opakowaniach widzę, że same skarby były w tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień dobry,
    Niestety nie znalażłam na stronie adresu e-mail. Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy. Proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl z informacją na temat adresu bloga.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń